Veelgestelde vragen
1. Wat gebeurt er als ik mijn bestelling geplaatst heb?
Wat leuk dat je iets moois hebt gevonden! Bestellingen versturen wij binnen 2-3 werkdagen. Je ontvangt een berichtje als je bestelling verzonden is en -indien van toepassing- met een track & trace code. Heb je een grotere bestelling en/of hebben we iets meer tijd nodig om je items te maken dan hoor je het gelijk.
2. Het item wat ik graag wil hebben is uitverkocht! Wat nu?
Omdat we geen enorme voorraad aanhouden kan het goed zijn dat bepaalde producten (of onderdelen daarvoor) uitverkocht raken. In principe wordt alles uit de webshop ook gewoon weer aangevuld dus probeer het op een later moment nog een keer. Als je meer zekerheid wilt kun je ook even een mail of DM op instagram sturen en dan houden we je op de hoogte!
3. Kan ik producten ruilen of retourneren?
Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen om producten te retourneren. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. Let op, oorsieraden en oorbellen kunnen niet worden terug genomen i.v.m. hygiënische redenen.
4. Doen jullie ook custom orders?
Kleine aanpassingen op bestaande designs is vaak geen probeem, bijvoorbeeld als je een kettinkje wat langer/korter zou willen. Dit kan je aangeven in het opmerkingenveld tijdens het afrekenen. Wanneer je een verzoek hebt voor andere kleurtjes op een bestaand design of je hebt een specifiek idee in je hoofd, stuur ons vooral een DM of email. We kijken dan wat er mogelijk is.
5. Wat zijn jullie b2b verkoop mogelijkheden?
Als retailer kun je altijd even contact opnemen om te verkennen wat we voor elkaar kunnen betekenen! Via het contactformulier op de website of een DM op instagram (@studiofimeau).